Jak říct jednou větou, co všechno děláte?

délka čtení 2 min

CineStar není jenom kino

Je to zároveň multifunkční prostor pro prezentaci firem. A nejde jen o reklamu na plátně. Kino může být obrandované od vchodu přes pokladny, kelímky na popcorn, chodby, toalety, eskalátory, kinosály až po východ. Vaše značka se může objevit na webu, na sociálních sítích nebo v newsletteru. V kině můžete uspořádat soukromou filmovou projekci, ale i řadu jiných akcí, jako jsou vlastní konference nebo školení, tiskové konference nebo firemní prezentace. Využít můžete také poukázky do kina, které jsou skvělým dárkem pro vaše zaměstnance či obchodní partnery.

Jak jednoduše tohle všechno říct?

Vyjmenovat, co vše může firma v multikině CineStar uspořádat, nám zabralo celý odstavec. Jak to ale říct jednoduše jednou větou? Tak, abychom se vyhnuli známým klišé “Více než…”?

Nalezli jsme koncepční řešení

Pojem “třistašedesátistupňový marketing” je lidem z marketingu známý a vědí, co si pod ním mají představit. Návrh 360° marketing v kině, který možnosti v CineStar nejlépe  vystihuje, jsme podtrhli vševysvětlujícím grafickým návrhem.

Jak jsme postupovali

  • Workshop - na něm jsme vyzpovídali obchodníky CineStaru, jak pracují, kdo jsou jejich zákazníci, co vše nabízí a na co se zákazníci nejčastěji ptají…
  • Kreativní brainstorming - dali jsme hlavy dohromady a připravili 3 nápady, které vystihují podstatu činnosti CineStaru pro firmy
  • Grafické zpracování - všechny 3 nápady jsme vizualizovali
  • Prezentace klientovi - a šli jsme s kůží na trh :-)

Někdy jsou slova víc než čísla

Koncept 360° marketing v kině jsme rozpracovali do různých rozměrů a uvedli ho v život. Mohli jste ho vidět v Praze na Andělu jako billboard nebo vás oslovila naše online kampaň. Největší radost nám ale udělali zaměstnanci CineStaru, když nám řekli, že jim “třistašedesátka” pomáhá při jednáních s klienty. Stačí jim jeden slide, aby vysvětlili, co vše jim můžou nabídnout.

HODNOCENÍ KLIENTA

"Potřebovali jsme vytvořit koncept představující komplexně veškeré B2B aktivity. Hlavním cílem bylo sdělení, že naše kina nabízí víc než jen filmy. A to se nám díky La Taupe podařilo. Vznikla značka „360“ marketing v kině“. Z výsledku jsme nadšeni, už máme několik pozitivních ohlasů od našich klientů. Celkovou spolupráci s agenturou LT hodnotím velice kladně, líbí se nám jejich profesionální přístup, nadšení pro práci, vlastní invenci ale hlavně čistý a moderní design, který nám dává smysl." zhodnotila spolupráci Veronika Holubovská, obchodní ředitelka CineStar.

zpět blog