Vizuální komunikace na B2B a B2C zákazníky CineStaru
Před 2 lety jsme vám představili vizuální koncept pro B2B zákazníky multikina CineStar, letos jsme se zhostili úkolu sjednotit B2B komunikaci s vesmírnou tématikou, kterou komunikuje kino na koncové zákazníky. Jak jsme se s tím poprali?
Zadání od klienta
“Rádi bychom nějakým způsobem vizuálně propojili B2B a B2C komunikaci, Kosmíka a vesmírné prostředí, planety, kosmickou loď, nekonečno emocí, … Líbí se nám to a rádi bychom to k nám do B2B komunikace dostali pomocí nějakých grafických a pocitových prvků.” znělo zadání od obchodní ředitelky CineStar.
Podstatou bylo také zvýšit zapamatelnost značky a vytvořit takové vizuály, které by mohli B2B zákazníci (většinou marketingové agentury) používat v komunikaci směrem ke svým klientům. Tzn. vyjádřit ve vizuálu pocity, který má divák v kině.
Kosmík na scénu
Marketing cílený na B2C zákazníky používá už několik let tzv. kosmíka, neboli astronauta ve vesmírném prostředí. V komunikaci CineStaru pro firmy jsme používali kampaň 360° marketing v kině, kterou jsme nechtěli úplně opouštět. Spíše jsme chtěli najít propojení těchto dvou odlišných světů, které by fungovaly společně.
3 koncepty z rukávu
V La Taupe začal brainstorming kreativců, jak celý projekt pojmout. Začaly padat návrhy a kreslit první náčrty. Grafický tým ztvárňoval první vizuání představy, copywriterský tým vymýšlel vhodné slogany, které by podtrhly navržený design. Po několika úpravách a předělávkách jsme vytvořili 3 koncepty, s kterými jsme byli spokojení. A začali připravovat prezentaci pro klienta. Prohlédněte si naši prezentaci zde.
Nová dimenze
Vítězný návrh se odehrává v reálném vesmíru. Kosmonaut se nachází před vstupem do portálu, který ho teleportuje na planety, na kterých se odehrávají jednotlivé možnosti propagace. Výhodou řešení je možnost využití již existujícího kosmíka a tedy ještě věrohodněji propojit B2B a B2C komunikaci. Celý koncept staví na emocích spojených se sledováním filmů v kině – barevně atraktivní, tajemný a oslnivý.
Finalizace
Hotový klíčový vizuál jsme doplnili sloganem “Hvězdná brána pro vaši značku” a připravili DTP výstupy pro reálné použití. Aktuálně můžete vidět naše vizuály na CLV plakátech v kině nebo na billboardu v Praze na Andělu.