Změna vizuální identity Slovácké pekárny
V nedávné době došlo k významné události v oblasti pekařství na jižní Moravě. Slovácká pekárna, která byla dlouho součástí rozsáhlého holdingu, přivítala nového majitele a spolu s ním i novou éru. Výměnou majitele se otevřely dveře k proměně vizuální identity, kterou na míru vytvořilo naše studio. Změna loga, grafického stylu a celkové identity pekárny měla za cíl přivést do popředí její tradici, lokalitu a zároveň propojit minulost s moderností.
Moderní design a ohledem na historii
Slovácká pekárna si stanovila ambiciózní cíl – stát se nezávislou entitou, která vyrábí vynikající pekárenské produkty pro jižní Moravu a okolí. Pro dosažení tohoto cíle bylo klíčové vytvořit nový grafický styl, který by reflektoval pekárnu jako místo tradice, spojila se se svým regionem (Slovácko) a zároveň vykreslila moderní a dynamický dojem.
Vývoj nového loga a grafického stylu
Naše tým se pustil do práce s vášní a zaujetím. Z tří různých návrhů byl nakonec vybrán ten nejprogresivnější, který dokázal nejlépe propojit minulost a budoucnost Slovácké pekárny. Nové logo nese prvky tradičního designu Slovácka, které se prolínají s moderním pojetím. Při tvorbě loga jsme neopomněli vytvořit kompletní firemní manuál, který zajišťuje konzistentní využití nové identity napříč všemi komunikačními kanály.
Rozšíření nové identity na všechny aspekty
Změna identity se však neomezila jen na logo a firemní manuál. Náš tým se postaral také o novou webovou prezentaci, která umožňuje Slovácké pekárně efektivněji komunikovat s regionálním trhem, ale zároveň zásobovat i velké prodejní řetězce jako Kaufland a Coop. Dále jsme navrhli etikety, grafiku reklamních letáků, bannerů a reklamních předmětů. Nechybělo nám ani oblečení pro zaměstnance a nový branding aut, která rozvážejí lahodné produkty pekárny.
Spojení historie a současnosti
Celý proces vytváření nové identity Slovácké pekárny nás motivoval k propojení tradice a historie s moderností a dynamikou. Věříme, že nový vizuální styl dokáže podtrhnout tradici pekařství na jižní Moravě a zároveň oslovit novou generaci zákazníků.
S novým logem, grafickým stylem a celkovou identitou Slovácká pekárna otevřela novou kapitolu svého příběhu. Jsme hrdí, že jsme mohli být součástí této proměny a věříme, že nová identita pomůže pekárně dosáhnout všech svých cílů a plně se prosadit na trhu.